Wszelka forma reklamy wydaje się być pożądana, aby przyciągnąć nowych klientów i dobry rozgłos

życie dzisiejszego człowieka jest w wiecznym biegu, więc wymaga to od dużej części firm dostosowania się i właściwej promocji.
Rzadko kiedy jest tak, że stać jakąś spółkę na bardzo kosztowne reklamy w telewizji albo w modnych magazynach.

fotka - firmy

Autor: Marcin Polak
Źródło: http://www.flickr.com
kobieta w szpilkach

Autor: GabboT
Źródło: http://www.flickr.com
Zdecydowana większość spółek (zapewne 95%) musi poszukiwać tak samo kreatywnych, ale znacznie mniej kosztownych rozwiązań. Jeżeli na przykład mamy pipeta eppendorf albo lokal użytkowy, to mamy możliwość, by dla przykładu wydrukować plakaty oraz powiesić je w naszej dzielnicy. Co może być umieszczone na takim plakacie? Zwykle informacja o tym, na jakiej ulicy znajduje się nasze lokum (niektórzy drukują też niewielką mapę, gdyż ludzie bywają po prostu wzrokowcami). Można także dopisać coś o aktualnych promocjach i na przykład ulgach dla nowych klientów. Plakat w ogóle nie musi być wielki ani kosztowny, ale jednak powinien być zauważalny. Wobec tego dobrze byłoby, by był kolorowy. Owszem będzie wówczas droższy, ale zapewne się nam to zwróci w postaci nowych klientów i zwiększonych wpływów do kasy. Pamiętajmy też o tym, żeby wydrukować właściwą ilość plakatów. Nie powinno być ich za mało, ale również nie za dużo. Najgorzej będzie, jeśli plakaty będą nam później zalegać na magazynie. To tak, jakbyśmy wyrzucili pieniądze w błoto.

Przed podjęciem decyzji o wydruku musimy wykonać projekt plakatu oraz oczywiście znaleźć dobrą drukarnię. Powinna być ona rzetelna i uczciwa. By nie przepłacić, możemy zrobić wstępne rozpoznanie. Powinniśmy zadzwonić do kilku drukarni oraz porównać ceny.