Reklama zewnętrzna – elementarne zastosowanie w spotach marketingowych.

Reklama zewnętrzna, to jest outdoor, kojarzy się z wielkimi nośnikami marketingowymi, jakie są widoczne w większych aglomeracjach. Obejmuje ona rzeczywiście wiele mediów. Reklama zewnętrzna to nośnik mający za zadanie przedstawić skojarzenie artykułu czy konkretnej marki. Idealna reklama posiada mało słów i bazuje na przekazie wzrokowym, dzięki któremu potencjalny klient zapamięta produkt.

outdoor

Autor: Sara Alaica
Źródło: http://www.flickr.com
reklama (polecamy: płyta hips) to wyjątkowo skomplikowana branża, ponieważ stosuje psychologiczne przejawy ludzkich odruchów, a dodatkowo potrafi odwołać się do potrzeb ewentualnego klienta – reklamy rozwinęły się przez zastosowanie technologicznych możliwości, które trafiają do całego społeczeństwa. Przykładem jest telebim gdzie jego mobilność to możliwość kontaktu z przyszłym odbiorcą. Bezproblemowość montażu jest zasadniczym bodźcem do zastosowywania go przez różne firmy reklamowe. Na telebimie zaprezentować można wiele informacji od banalnych do zaawansowanych technologicznie oraz artystycznie. Nie można zapomnieć, że ta forma medialna ma początek w bilbordach, które na dzień dzisiejszy są wypierane przez nowoczesne telebimy. Firmy posiadają siec telebimów niejednokrotnie w całym kraju – reklama przy Piotrze i Pawle – Bolesławice. Oznacza to możliwość pokazania całych spotów w wielu miejscach jednocześnie, co oczywiście jest ogromnym walorem technicznych możliwości. Innowacyjnym wykorzystaniem reklamy jest jej zamieszczenie na elewacjach. Takie umieszczenie przekazu bez wątpienia rzuca się w oczy i jest przemyślaną strategią marketingową. Nie można ominąć tak dużego przekazu, gdyż widoczna jest z kilku metrów, a to główny pozytyw ciekawej reklamy. Firmy reklamowe co rusz tworzą przemyślne spoty mogące optymalnie rozreklamować towar lub markę. Ich inwencja twórcza obecnie jest zaskakująca, dlatego wiele firm decyduje się na długo terminowe działania, jakie są bardzo rozpoznawalne i trafiają do odbiorców.

reklama

Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Konflikty dotyczące reklamy zewnętrznej są dosyć spore, ponieważ jej formy nie zawsze są akceptowalne dla ogółu. Treścią akcji może być każda rzecz lub sytuacja, która dla danej osoby stanowi temat tabu. Innym kontrowersyjnym punktem reklam jest ich widoczność i wykonanie. Niejednokrotnie szpecą przestrzeń ogólnodostępną swymi mało ładnymi formami, a ich postawienie w każdym miejscu jest niebywale nużące.