Skuteczna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy możemy dojść już za parę tysięcy złotych. Do doboru mamy dużo metod – od prostych ulotek po kampanie w lokalnych mediach.

Źródło: ESSIAC®

Źródło: 9design
Każda osoba otwierająca przedsiębiorstwo powinna pamiętaj o reklamie. Nawet najlepszy pomysł na interes nie sprawdzi się przy braku klientów. Nie trzeba jednak działać pospiesznie. Gdy interes dopiero rozkręcamy, liczy się każdy grosik. Wielkie pieniądze na reklamę w telewizji czy największych czasopismach wydają rynkowi giganci. Na początek wystarczą ulotki – druk ulotek nie jest kosztowny – anons w lokalnej prasie czy necie czy też nieduży billboard w sąsiedztwie firmy. Dobór sposobu jest zależny od finansowych możliwości, jak także charakteru prowadzonych działań. Większa część specjalistów akcentuje jednak, iż planując najmniejszą nawet kampanię , powinniśmy wykorzystać mieszane metody. Taka strategia powiększa szansę na dotarcie do większej grupy nabywców.
Zaciekawił Cię nasz artykuł? Jest nam miło. Pewnie zapragniesz także przeczytać kolejne ciekawe treści? Wystarczy jedynie najechać na łącze do www (https://lipinscy.pl/projekty-domow-weekendowych-letniskowych/) i już.
Na przykład nowo powstała kawiarnia powinna postawić na kolportaż ulotek na obszarze pobliskich osiedli, jak również na parę niedrogich reklam w regionalnej prasie albo darmowych gazetach. Jest mnóstwo sposobów na korzystanie z konkretnych rodzai reklamy oraz zaplanowanie kampanii reklamowej.
Ulotki to prosty i niedrogi sposób dojścia do klienta, należy jednak uważać z nimi. Rozmazane na szybie pojazdu albo zalegające przy dojściu do klatek schodowych odstraszą konsumenta.
Gdy ulotek będzie zbyt dużo, dla pewnych typów biznesów nie będzie to bezpiecznie. Jednostka remontowa angażująca trzy osoby nie może rozrzucić jednocześnie kilku setek ulotek. Nie będzie mogła obsłużyć takiej ilości klientów.