Reklamowanie, marketing, rekomendowanie – kilka ciekawych informacji

Każdy właściciel firmy wie jak istotna jest reklama. Potencjał reklamy na rynku jest wiele. Od planu spoistej wizji wizerunku przedsiębiorstwa zależy nierzadko jej aktywność.

litery

Autor: Kids Town
Źródło: Kids Town

Najtańszą postacią reklamy trójwymiarowej jest tekst, albo logo ze styroduru. Styrodur cechuje się dużą wytrzymałością na warunki pogodowe, a litery przestrzenne wykonanie z niego są lekkie i wytrzymałe. Elementy ze styroduru malowane są natryskowo farbami lateksowymi, co daje wysoką jakość powierzchni. Ta odmiana reklamy zezwala na realizację nawet wymyślnych i niezwykłych pomysłów.

Więcej na ten temat – Foliograf

Układ trójwymiarowej grafiki reklamowej ma zastosowanie w reklamie wzrokowej i wystawiennictwie.

Umożliwia wykonanie liter, oraz modeli przestrzennych niemal nieograniczonej średnicy i grubości w różnych barwach, a dzięki użyciu lekkich półproduktów obrabianych termicznie istnieje możliwość prostego montażu na rozmaitego rodzaju fasadach. Pozwala na wykonanie olśniewającej, wielkiej reklamy za względnie nieduże pieniądze. Jest to bardzo interesująca, tania postać reklamy o ogromnym zastosowaniu, zarówno w środku jak i na zewnątrz – więcej na stronie www.

litery

Autor: Agnieszka Bykowska
Źródło: www.projektoskop.pl

W sposób przyciągający i nietuzinkowy można użyć litery przestrzenne jako doskonałe wyjścia prezentacji firmy. Fragmenty można montować bezpośrednio do ściany, elewacji, na dystansach, na planszach reklamowych, oraz na specjalnie wykonanych konstrukcjach stalowych czy też aluminiowych. Litery przestrzenne można także podświetlić halogenami, albo pojedyncze fragmenty od spodu taśmą led. Za sprawą podświetlenia są lepiej eksponowane szczególnie w porze wieczoru. Przy dużych przestrzeniach elewacji szczególnie rekomendowane są podświetlane litery blokowe. Wykonane są z PCV i posiadają kolorowe przepuszczające światło lica z plexi.

Połączenie z marką jest istotnym elementem reklamy firmy. Odpowiednie oznakowanie firmy efektywnie poinformuje interesanta o tym, czym się zajmuje. W rozróżnieniu od innych mediów przesyła jedynie treść reklamową. W obecnych czasach nie wystarczy tylko być widocznym, trzeba jeszcze wyróżnić się z tłumu.